112 yöneticileri ve çalışanları olarak İnsan Sağlığını odak noktası sayıp, Sağlıkta Hizmet Kalite Standartlarını yükseltmek için Acil Sağlık Hizmetlerinde yeniliklere öncülük ederek hizmet sunduğumuz topluma karşı sorumluluğumuzun farkındayız.
Temel politikamız Kalite Yönetim Sistemimizin gösterdiği yolda sürekli ilerlemektir.
Kalite Politikası Olarak;
* Hasta, hasta yakınları ve çalışanların memnuniyetini esas alan,
* Sürekli gelişim ve yeniliğe açık olarak, çağdaş bilgi ve teknolojiyi kullanan,
* Kaliteli, etkin ve verimli hizmet sunan,
* Yasalara uygun, etik kurallara ve hasta haklarına saygılı,
* Başarının ekip anlayışı ile mümkün olduğuna inanan,
* Sosyal sorumluluk bilincinde hizmet sunmak,
* Mümkün olduğunca en çok sayıda hastaya en kısa zamanda acil sağlık hizmetleri vermek
SAĞLIK BAKANLIĞI KALİTE STANDARTLARI DOKÜMANLARI